Departament: Kommersiya departamenti/ Müştərilərlə əlaqələr şöbəsi/ Zəng mərkəzi bölməsi

Vəzifə öhdəlikləri:     

  • Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
  • Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
  • Daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğuları üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
  • Əlaqənin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək;
  • Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
  • Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını tamamlamaq;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil;
  • Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
  • Xoş səs tonuna malik olmalı;
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı;
  • Microsoft Office proqramları üzrə biliklər;
  • Qeyd olunan vəzifə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan və rus dili sərbəst;  ingilis dili biliyi (üstünlükdür)

Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, career@azintelecom.az e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

Send resume