KARYERA

VAKANSİYALARIMIZ
İŞƏ MÜRACİƏT

Sağlam iş mühiti, rəqabətə davamlılıq və stabillik iş axtarışında sizin üçün əsas meyarlardırsa, karyeranızı "AzInTelecom" MMC-də qurun. 

CV-nizi bizə göndərin:
Fayl seç

Seçilmiş fayl yoxdur

Dizayner

Şöbə: Kommersiya departamenti/ Korporativ kommunikasiyalar şöbəsi

Marketinq kommunikasiyaları sektoru

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Xarici və daxili kommunikasiyalar üçün qrafik dəstəklərin hazırlanması
  • Şirkətdaxili və şirkətdənkənar təqdimatların hazırlanması
  • Korporativ üslubun daima yeniləməsi və genişləndirilməsi
  • Gündəlik veriləcək dizayn işləri ilə bağlı öhdəliklərin yerinə yetirilməsi

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Əsas dizayn proqramları üzrə (CorelDraw, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop) biliklər
  • MS Power Point ilə işləmək bacarığı
  • Məsuliyyət və nəticəyə yönümlülük
  • Kreativ düşüncə
  • Stresədavamlılıq

Xüsusi tələb: Portfolio
Təhsili: Ali təhsil (incəsənət sahəsində ali təhsil arzuolunandır.)
Dil bilikləri: Azərbaycan və rus (sərbəst), ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir.
İş təcrübəsi:Qrafik dizayn işləri ilə əlaqədar ən azı 6 ay iş təcrübəsi (1 il və ya daha çox müddətə üstünlük verilir.)
İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-nizi bizə göndərin:

Sosial media marketinqi üzrə mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/ Korporativ kommunikasiyalar şöbəsi/

Rəqəmsal və sosial media marketinqi sektoru

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Sosial media strategiyasını həyata keçirmək
  • Bloq planlarını həyata keçirmək
  • İnternet seminarlar və konfranslar üçün illik planları həyata keçirmək
  • İnternet saytları və sosial qarşılıqlı əlaqə hesabları üçün kontent yazmaq və optimallaşdırmaq
  • Onlayn kontentdəki səhvləri və ya nöqsanları düzəltmək
  • Onlayn saytlar üçün video, podkast və audio kontenti redaktə etmək və yerləşdirmək
  • İnternet saytların trafik axınını izləmək, təhlil etmək və müntəzəm daxili hesabatlar hazırlamaq
  • Bazara məhsul buraxılışlarına və işgüzar əlaqələrin yaradılması və möhkəmləndirilməsi tədbirlərinə qatılmaq

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Vaxtın idarə olunması bacarıqları
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel and PowerPoint) sərbəst işləmə bacarığı
  • Biznes yönümlü düşüncə və şüur (Şirkət biznesini anlamaq, öz işini ümumi biznesin bir hissəsi kimi görmək, şirkət xaricində müsbət imic qurmaq)
  • Komanda işi və əməkdaşlıq (Müsbət iş münasibətlərini qurmaq, digərlərini dinləmək və anlamaq, təcrübə ilə bölüşmək)
  • Çeviklik və dəyişikliklərə açıqlıq (Dəyişiklikləri anlamaq, maraq göstərmək, sual vermək, işdə əks etdirmək)
  • Müştəriyə diqqət (Daxili və xarici müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək, dinləmək və anlamaq, razılaşdırılan çərçivədə çevik olmaq)
  • Texniki/peşəkar biliklər və bacarıqlar (İşçinin işinə aid və lazım olan bilik və bacarıqların səviyyəsi və öyrənməsi)
  • Bazar tələbatlarına və trendlərə uyğunluq (Bazar tələbatlarını və trendləri bilmək, vaxtında təklif vermək, proaktiv olmaq, ehtiyacları qarşılamaq)
  • Danışıqların aparılması (Digər tərəfi anlamaq, danışıqlar zamanı düzgün strategiya qurmaq, “win-win” yanaşmadan istifadə etmək)
  • Şəbəkələrin qurulması (Digər tərəflərlə şəbəkə qurmaq, şirkətlərlə və fərdi şəxslərlə tanış olmaq və əlaqə yaratmaq)

Arzu olunan meyar və tələblər:

  • Facebook, Twitter, Instagram, YouTube və s. daxil olmaqla, lakin bunlarla məhdudlaşmayaraq, bütün populyar sosial media platformalarında açıq ifadə olunmuş üstün təcrübə
  • Google analytics, Yandex Metrica üzrə biliklər əlavə üstünlükdür                                     
  • IT şirkətində təcrübə əlavə üstünlükdür         

Təhsili: Kommunikasiyalar, marketinq, jurnalistika, multi-media və ya əlaqədar sahəsində bakalavr dərəcəsi
Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilməli, rus dilini bilənlərə üstünlük verilir

İş təcrübəsi: Sosial media marketinqi sahəsində1-3 il

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-nizi bizə göndərin:

Elektrik mühəndisi

 

Şöbə: Texnologiyalar departamenti/ Data Mərkəzinin infrastrukturuna dəstək şöbəsi
Şəhər: Yevlax 
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
  • Soyutma sistemləri haqqında anlayış
  • Transformator, generator, UPS, chilleri bir sistem formasında işlətmə qaydaları
  • Elektrik qurğularının və enerji avadanlıqlarının qurulması, istismarı qaydaları
  • Yüksək və aşağı gərginlikli bir xətli elektrik diaqramını oxuya bilmə
  • BMS, PMS, DMS, PLC sistemləri haqqında təməl bilgilər
  • Access control, video müşahidə sistemlərinin planını oxuya bilmə və işləmə qaydaları
  • Müxtəlif növ elektrik, siqnal və xəbərləşmə kabellərin istismar qaydaları
  • Elektrik qurğularında baş verə biləcək qəzaların aradan qaldırılması planı
  • Problemləri həll edə bilmə və qərar vermə qabiliyyətinə malik olma
  • Məsuliyyətli, intizamlı və stress vəziyyətinə davamlı          
  • Komandada işləmə bacarığına malik olma 
Vəzifə öhdəlikləri: 
  • İstifadə olunan avadanlıqların normal və təhlükəsiz  işləməsinin təmin  edilməsi
  • Periodik plan əsasında texniki baxışların aparılması
  • Müəssisənin elektrik təchizatı sistemlərinin və onların qəzasız istismarının təşkili
  • Servis şirkətlərinin işinə nəzarət və aktların qəbulu
  • Soyutma və havalandırma sistemlərinin dayanıqlı və qəzasız istismarının təşkili
  • Ofis daxili elektrik problemlərinin həll olunması
  • İşıqlanmanın quraşdırılması
  • Yeni müştərilər üçün ethernet və optik xətlərin çəkilməsi 
Təhsili:
  • Elektrik və ya avtomatika mühəndisliyi sahəsində ali təhsil 
Dil bilikləri: 
  • Azərbaycan və ingilis (intermediate), rus (arzu olunan)
İş təcrübəsi: 
  • Elektrik sahəsində 1-3 il 
İş qrafiki: 
  • Növbəli iş rejimi

CV-nizi bizə göndərin:

Xidmət Əməliyyatları Mərkəzinin operatoru

Şöbə: Texnologiyalar departamenti/ Xidmət Əməliyyatları Mərkəzi

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Əsas şəbəkələr, transmissiya, transport avadanlıqları haqqında texniki biliyə malik olmaq;
  • Şəbəkə texnologiyaları haqqında anlayış,
  • Şəbəkə protokolları ilə işləmə təcrübəsi;
  • VMWare Mobile Device Management, HP OpenView ServiceDesk kimi tətbiq sistemləri haqqında biliklər;
  • Kompüter, hardware avadanlıqlarının  işləmə mexanizmini yüksək səviyyədə bilmə və problem yaşandığı anda effektiv, səmərəli şəkildə nasazlıqları aradan qaldırmaq bacarığı;
  • Ms Exchange Server, DNS, DHCP, Active Directory, GPO, FTP, SNMP • SMTP, HTTP, HTTPS, SSH;
  • MS Office haqqında məlumat ;
  • CCNA sertifikatları üzrə texniki biliyə, təcrübəyə və bacarığa malik olmaq;
  • Şirkətdaxili prosesləri oxumaq, izləmək və öz təkliflərini ifadə etmək bacarığı;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şəbəkə Əməliyyatları Mərkəzi üzrə baş vermiş hadisələrin və qəza siqnallarının idarə edilməsi, müvafiq proses və əməliyyat tədbirləri vasitəsilə şəbəkələrin dayanıqlığının təmin edilməsi, o cümlədən qəza hallarının nəzarətə götürülməsi və həll edilməsi;
  • Şəbəkə üzrə baş vermiş hadisələri təhlil edərək təsir səviyyəsinin müəyyən edilməsi,  müəyyən edilmiş qəza prioriteti əsasında dəstək sənədləşməsinin (trouble ticket) aparılması və problemin təhlili üçün icraçıya yönləndirilməsi;
  • İnteraktiv ünsiyyət, komanda şəklində çalışmaq qabiliyyəti və sənədlərin idarəolunması prosesləri vasitəsi ilə iş prosesinin təşkili;
  • Şəbəkə avadınlıqlarının monitorinqi;
  • Şəbəkədə və avadınlıqlarda baş verən alarm, nasazlıqları Layer1 səviyyəsində araşdırmaq;
  • Müştərilərdən daxil olan sorğuları qəbul etmək;
  • Müştərilərə ilkin texniki dəstək;

Təhsili:

  • Telekommunikasiya/İT sahəsində ali

Yaş həddi:

  • 20-30 yaş

Dil bilikləri:

  • azərbaycan, rus və ya ingilis dili (texniki səviyyədə)

İş təcrübəsi:

  • Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi

İş rejimi:

  • çoxnövbəli 24/7

CV-nizi bizə göndərin:

Satış üzrə aparıcı mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/ Satış şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:

  • Yeni perspektivlərin araşdırılması və telefon zənglərinin edilməsi
  • Rəhbərlik və şirkət nümayəndələri ilə görüşlərin vaxtının müəyyən edilməsi
  • Məhsula dair prezentasiya və təqdimatların edilməsi
  • Satış öncəsi xidmətlərdən konsaltinq/icraya uğurlu keçidin həyata keçirilməsi üçün satış üzrə mühəndislərlə sıx işləmək
  • Bulud həllərinə başlamaq və genişləndirməkdə satış üzrə mühəndislərlə sıx işləmək
  • Planlaşdırılan həllər barədə baxış və mövqeləri izah etmək
  • Müqavilə şərtlərinin razılaşdırılması və müştəri üçün qiymətlərin hazırlanması
  • Tələb olunduğu təqdirdə, problemlərin rəhbərliyin nəzərinə çatdırılması
  • Tələb olunduğu təqdirdə, müştərilərin iş yerlərinə səfər etmək, konfranslarda iştirak etmək və s.
  • Korporativ müştərilərin texniki, maliyyə və təşkilati tələblərini və ya çətinliklərini analiz etmək
  • Şirkət daxilində və xaricində müştəriləri cəlb etmək

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil (Texniki təhsili olan namizədə üstünlük verilir)
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel and PowerPoint) sərbəst işləmə bacarığı
  • Microsoft Project kimi proqramları bilənlərə üstünlük verilir
  • Brend və məhsul barədə məlumatlı olmalı
  • Peşəkar səviyyədə müştərilərlə əlaqə yaratmaq bacarığına, təşkilatçılıq və detallara fikir vermək qabiliyyətinə və öz sahəsi üzrə təkmilləşmək istəyinə malik olmalı
  • Texniki sahə üzrə də daxil olmaqla, çox yaxşı şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı
  • IT və IT yönümlü xidmət və həllər barədə dərin məlumatlı olmaq
  • Bulud məhsullarının bütün növləri barədə dərin bilik və təsəvvürə malik olmaq
  • Bulud texnologiyaları sahəsində  müştərilərlə iş üzrə biznes stimulları barədə məlumatlı olmaq

Xüsusi tələblər:

  • Əlavə iş saatlarında rahat çalışa bilmək imkanı    
  • Ezamiyyənin nəzərdə tutulması

İş təcrübəsi: Korporativ müştərilərə IT sahədə satış və ya xidmət sifarişlərinin və həllərinin idarə olunması sahəsində 3-5 il iş təcrübəsi
İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-nizi bizə göndərin:

Biznes təhlili üzrə mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/Marketinq şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bulud məhsulları və beynəlxalq səs trafiki də daxil olmaqla, şirkətin kommersiya məhsullarının texniki-iqtisadi əsaslandırılması;
  • Səs trafiki marşrutlarının təşkil edilməsi və şirkət ilə səs daşıyıcı operatorlar arasında marjinallığın yaxşılaşdırılması məqsədilə təhlilin aparılması;
  • Müştərinin bulud təcrübəsinin davamlı olaraq təkmilləşdirilməsi və statistik vasitələrdən istifadə etməklə bulud məlumatlarının təhlilindən əldə edilən nəticələrin hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • Bulud mühitinin istifadə səviyyəsinin monitorinqi
  • Büdcələrin planlaşdırılması və maliyyələşdirmənin təşkil olunması üçün bulud müştəriləri ilə işləmə;
  • Qərarların qəbulu məqsədilə məlumatların yüklənməsi, təmizlənməsi, yoxlanılması və modelləşdirilməsi;
  • Biznes proseslərin təhlili, təkmilləşdirilməsi ve yeni biznes proseslərin tətbiqi üçün müvafiq tələblərin müəyyənləşdirilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Analitik düşüncə və təhlil etmə bacarığı;
  • Problem həll etmə bacarığı;
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Nəticəyönümlülük
  • Çarpaz funksiyalı komanda üzvləri ilə işi koordinasiya etmək;
  • Təfsilatlara yaxından diqqət göstərməklə məntiqi və səmərəli şəkildə ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti;
  • Planlaşdırma və təşkilatçılıq;
  • Vaxtın səmərəli idarə olunması bacarığı.

Təhsil: .

  • Ali (riyazi, iqtisadi və ya informatika sahəsində)

Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dilləri (sərbəst), rus dili arzu olunandır.

İş təcrübəsi:

  • Proqram təminatı və texniki avadanlıq məhsullarının biznes təhlilində ən azı 3 illik təcrübə;
  • Bulud məhsullarının təhlili sahəsində təcrübə əlavə üstünlükdür.

Xüsusi tələblər:

  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel və Power Point) sərbəst işləmə bacarığı;
  • STATA və ya SPSS kimi statistika proqram təminatları üzrə biliklər;
  • Microsoft Project kimi proqramlarda işləmək bacarığı.

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

 

CV-nizi bizə göndərin:

Mühəndis

Şöbə: Texnologiyalar departament/ Xidmət əməliyyatları Mərkəzi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şəbəkə Əməliyyatları Mərkəzi üzrə baş vermiş hadisələrin və qəza siqnallarının idarə edilməsi, müvafiq proses və əməliyyat tədbirləri vasitəsilə şəbəkələrin dayanıqlığının təmin edilməsi, o cümlədən qəza hallarının nəzarətə götürülməsi və həll edilməsi;
  • Şəbəkə üzrə baş vermiş hadisələri təhlil edərək təsir səviyyəsinin müəyyən edilməsi, müəyyən edilmiş qəza prioriteti əsasında dəstək sənədləşməsinin (trouble ticket) aparılması və problemin təhlili üçün icraçıya yönləndirilməsi;
  • İnteraktiv ünsiyyət, komanda şəklində çalışmaq qabiliyyəti və sənədlərin idarəolunması prosesləri vasitəsilə ilə iş prosesinin təşkili;
  • Şəbəkə avadanlıqlarının monitorinqi;
  • Şəbəkə və avandanlıqlarda baş verən alarm, nasazlıqları Layer1 səviyyəsində araşdırmaq;
  • Müştərilərdən daxil olan sorğuları qəbul etmək;
  • Müştərilərə ilkin texniki dəstək

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Əsas şəbəkələr, transmissiya, transport avadanlıqları haqqında texniki biliyə malik olmaq;
  • Şəbəkə texnologiyaları haqqında anlayış;
  • Şəbəkə protokolları ilə işləmə təcrübəsi
  • VMware Mobile Device Management, HP OpenView ServiceDesk kimi tətbiq sistemləri haqqında bililər;
  • Kompüter, hardware avadanlıqlarının işləmə mexanizmini yüksək səviyyədə bilmə və problem yaşandığı anda effektiv, səmərəli şəkildə nasazlıqları aradan qaldırmaq bacarığı;
  • MS Exchange Server, DNS, DHCP, Active Directory, GPO, FTP, SNMP, SMTP, HTTP, HTTPS, SSH;
  • MS Office haqqında məlumat;
  • CCNA sertifikatları üzrə texniki biliyə, təcrübəyə və bacarığa malik olmaq;
  • Şirkət daxili prosesləri oxumaq, izləmək və öz təkliflərini ifadə etmək bacarığı.

Təhsil:

  • Ali

Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus və ya ingilis  dili arzu olunandır.

İş təcrübəsi: Minimum 1  ilədək iş təcrübəsi

Xüsusi tələblər:

  • Elektrik və soyutma sistemləri haqqında bilikləri olan müsbət qarşılanır;
  • Çevikilik və anında problemə reaksiya verə bilmək qabiliyyəti.

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.

CV-nizi bizə göndərin:

Database administratoru

Şöbə: Texnologiyalar departamenti/ Proqram təminatının inkişafı şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:

  • Postgresql, MySql, Mongodb verilənlər bazaları üzrə biliklər;
  • Məlumat bazalarının klasterizasiyası, replikasiyası və dizayn qurulması;
  • SQL və NoSQL sorğuların yazılması və analizi;
  • Məlumat bazalarının ehtiyat nüsxələrinin alınması və bu nüsxələrdə geri qaytarılması;
  • Verilən tapşırığa adaptasiya olma və sərbəst araşdırma;

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Bazar tələbatlarına və trendlərə uyğunluq;
  • Komanda işi və əməkdaşlıq;
  • Texniki/peşəkar biliklər və bacarıqlar;
  • Təhlil əsasında qərar vermə

Təhsil: Ali

Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus və ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir
İş təcrübəsi: 2-3 il iş təcrübəsi
Xüsusi tələblər:Oracle, Redis, və Elasticsearch üzrə biliklər arzu olunandır.
İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik

CV-nizi bizə göndərin:

Mühəndis

Şöbə: Beynəlxalq trafikin idarəedilməsi departamenti/ Qanunsuz trafikə qarşı mübarizə şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri

  • Fraud analizləri;
  • Qanunsuz trafik analizi;
  • Mobil operatorlar və aidiyyəti qurumlarla əməkdaşlıq;
  • Günlük, aylıq, illik hesabatların hazırlanması;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqların icrası ;

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • MS Office bilikləri (Excel və PP yaxşı səviyyədə)
  • GSM bilikləri
  • Yüksək analitik düşüncə;
  • Diqqətcillik və punktuallıq ;
  • Qərarvermə və problem həlletmə bacarığı;
  • Dəyişikliklərə uyğunlaşmaq;
  • İşə bağlılıq və inam yaratmaq

Təhsil:

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyazi təhsilə üstünlük verilir)

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan dili, rus və ya ingilis dilləri arzu olunandır.

İş təcrübəsi:

  • 1-3 il iş təcrübəsi

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik

CV-nizi bizə göndərin:

Satınalmalar üzrə mütəxəssis

Şöbə: İnzibati işlər departamenti/Satınalma və təchizat şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri

  • Müəssisənin, əsasən, IT kateqoriyalı mal/xidmətlərə dair tələbatı və satınalma planı üzrə AR Dövlət Satınalmaları haqqında qanuna uyğun satınalma layihələrinin icrası, müqavilələrin icrasına nəzarət, tədarükçülərin fəaliyyətinin dəyərləndirilməsi və idarə edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • IT kateqoriyasına aid mal və xidmətlərin satın alınması prosesinə və şərtlərinə dair biliklər;
  • Məlumatların və bazarın təhlili üzrə bilik və bacarıqlar;
  • İnsanlarla ünsiyyət bacarığı, idarəçilik bacarığı, stress hallarda və komanda ilə iş bacarığı;
  • Müxtəlif tipli layihələrin eyni zamanda idarə edilməsi bacarıqları;
  • Məsuliyyət, diqqət, vaxtdan səmərəli istifadə;
  • AR Dövlət Satınalmalar haqqında qanuna uyğun satınalmaların icrasında təcrübə və biliklər;
  • Beynəlxalq daşınmalar haqda qaydalar (INCOTERMS) üzrə biliklər;
  • IT kateqoriyaları mal və xidmətlərin ( avadanlıq, proqram təminatı, IT və infrastruktur avadanlığı üçün texniki dəstək, və s) satın alınması üzrə müqavilələrin imzalanması və icrası, müqavilələrin  və tədarükçülərlə əməkdaşlığın risklərinin idarə edilməsi üzrə bilik və bacarıqlar;
  • IT və bulud həlləri sahəsində istehsalçılarla danışıqların aparılması  üzrə təcrübə və biliklər;
  • CİPS/İFPS və ya analoji Peşəkar Satınalma üzrə Tədris Müəssisələr tərəfindən təqdim edilən (beynəlxalq səviyyəli satınalma üzrə mütəxəssis) sertifikat;
  • AR Dövlət satınalmaları üzrə (esatınalma) portaldan istifadə təcrübəsi, tender/kotirovkaların portal vasitəsilə həyata keçirilməsi;
  • Microsoft Excel, Outlook, Word, Power Point, ERP-Microsoft Navision (SAP/digər);

Təhsil:

  • Ali

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan dili, rus və ingilis dilləri sərbəst

İş təcrübəsi:

  • IT kateqoriyalı mal və xidmətlərin (avadanlıq, proqram təminatı, IT və infrastruktur avadanlığı üçün texniki dəstək və s.) satın alınması üzrə müqavilələrin imzalanması və icrası, müqavilələrin və tədarükçülərlə əməkdaşlığın risklərinin idarə edilməsi üzrə minimum 5 il təcrübə;
  • Telekommunikasiya sektorunda, Bulud həlləri və ya IT kateqoriyalı mal və xidmətlər üzrə satınalma layihələrinin aparılmasında təcrübənin olmasına üstünlük verilir.

Xüsusi tələblər:

  •  Müxtəlif IT həllərinin istehsalçıların məhsulların( proqram təminatı və avadanlıqlarının, müvafiq texniki dəstək) satış prinsiplərinə, əməkdaşlıq və məhsulların istifadəsinin şərtlərinə dair biliklər və anlayış;

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik

CV-nizi bizə göndərin: