KARYERA

VAKANSİYALARIMIZ
İŞƏ MÜRACİƏT

Sağlam iş mühiti, rəqabətə davamlılıq və stabillik iş axtarışında sizin üçün əsas meyarlardırsa, karyeranızı "AzInTelecom" MMC-də qurun. 

CV-nizi bizə göndərin:
Fayl seç

Seçilmiş fayl yoxdur

Satınalmalar üzrə mütəxəssis

Şöbə: İnzibati işlər departamenti/ Satınalma və təchizat şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müəssisənin əsasən IT kateqoriyalı mal/xidmətlərə dair tələbatına və satınalma planına əsasən, AR Dövlət Satınalmaları haqqında qanuna uyğun satınalma layihələrinin icrası, müqavilələrin icrasına nəzarət, tədarükçülərin fəaliyyətinin dəyərləndirilməsi və idarə edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • IT kateqoriyasına aid mal və xidmətlərin satın alınması prosesinə və şərtlərinə dair biliklər;
  • Məlumatların və bazarın təhlili üzrə bilik və bacarıqlar;
  • İnsanlarla ünsiyyət bacarığı, idarəçilik bacarıqları, stress hallarda və komanda ilə iş bacarığı;
  • Müxtəlif tipli layihələrin eyni zamanda idarə edilməsi bacarıqları;
  • Məsuliyyət, diqqət, vaxtdan səmərəli istifadə;
  • AR Dövlət Satınalmalar haqqında qanuna uyğun satınalmaların icrasında təcrübə və biliklər;
  • Beynəlxalq daşınmalar haqda qaydaları (INCOTERMS) üzrə biliklər;
  • IT kateqoriyaları mal və xidmətlərin ( avadanlıq, proqram təminatı, IT və infrastruktur avadanlığı üçün texniki dəstək, və s) satın alınması üzrə müqavilələrin imzalanması və icrası, müqavilələrin  və tədarükçülərlə əməkdaşlığın risklərinin idarə edilməsi üzrə bilik və bacarıqlar;
  • IT və bulud həlləri sahəsində istehsalçılarla danışıqların aparılması  üzrə təcrübə və biliklər;
  • CİPS/İFPS və ya analoji Peşəkar Satınalma üzrə Tədris Müəssisələr tərəfindən təqdim edilən (beynəlxalq səviyyəli satınalma üzrə mütəxəssis) sertifikatı.

Təhsil:

  • Ali

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan dili, rus və ingilis dilləri sərbəst;
  • Microsoft Excel, Outlook, Word, Power Point, ERP-Microsoft Navision (SAP/digər);
  • AR Dövlət satınalmaları üzrə (esatınalma) portaldan istifadə təcrübəsi; tender/kotirovkaların portal vasitəsilə həyata keçirilməsi

İş təcrübəsi:

IT kateqoriyalı mal və xidmətlərin (avadanlıq, proqram təminatı, IT və infrastruktur avadanlığı üçün texniki dəstək və s.) satın alınması üzrə müqavilələrin imzalanması və icrası, müqavilələrin və tədarükçülərlə əməkdaşlığın risklərinin idarə edilməsi üzrə minimum 5 il təcrübə;

Telekommunikasiya sektorunda, Bulud həlləri və ya IT kateqoriyalı və mal və xidmətlər üzrə satınalma layihələrinin aparılmasında təcrübənin olmasına üstünlük verilir.

Xüsusi tələblər:

Müxtəlif IT həllərinin istehsalçıların məhsulların( proqram təminatı və avadanlıqlarının, müvafiq texniki dəstək) satış prinsiplərinə, əməkdaşlıq və məhsulların istifadəsinin şərtlərinə dair biliklər və anlayış

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

 

 

CV-nizi bizə göndərin:

Satış üzrə mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/ Satış şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Yeni perspektivlərin araşdırılması və telefon zənglərinin edilməsi
  • Rəhbərlik və şirkət nümayəndələri ilə görüşlərin vaxtının müəyyən edilməsi
  • Məhsula dair prezentasiya və təqdimatların edilməsi
  • Satış öncəsi xidmətlərdən konsaltinq/icraya uğurlu keçidin həyata keçirilməsi üçün satış üzrə mühəndislərlə sıx işləmək
  • Bulud həllərinə başlamaq və genişləndirməkdə satış üzrə mühəndislərlə sıx işləmək
  • Planlaşdırılan həllər barədə baxış və mövqeləri izah etmək
  • Müqavilə şərtlərinin razılaşdırılması və müştəri üçün qiymətlərin hazırlanması
  • Tələb olunduğu təqdirdə, problemlərin rəhbərliyin nəzərinə çatdırılması
  • Tələb olunduğu təqdirdə, müştərilərin iş yerlərinə səfər etmək, konfranslarda iştirak etmək və s.
  • Korporativ müştərilərin texniki, maliyyə və təşkilatı tələblərini və ya çətinliklərini analiz etmək
  • Şirkət daxilində və xaricində müştəriləri cəlb etmək

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil (Texniki təhsili olan namizədə üstünlük verilir)
  • Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilməli, rus dilini bilənlərə üstünlük verilir
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel and PowerPoint) sərbəst işləmə bacarığı
  • Microsoft Project kimi proqramları bilənlərə üstünlük verilir
  • Brend və məhsul barədə məlumatlı olmalı
  • Peşəkar səviyyədə müştərilərlə əlaqə yaratmaq bacarığına, təşkilatçılıq və detallara fikir vermək qabiliyyətinə və öz sahəsi üzrə təkmilləşmək istəyinə malik olmalı
  • Texniki sahə üzrə də daxil olmaqla, çox yaxşı şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı
  • IT və IT yönümlü xidmət və həllər barədə dərin məlumatlı olmaq
  • Bulud məhsullarının bütün növləri barədə dərin bilik və təsəvvürə malik olmaq
  • Bulud texnologiyaları sahəsində  müştərilərlə iş üzrə biznes stimulları barədə məlumatlı olmaq

Xüsusi tələblər:

  • Əlavə iş saatlarında rahat çalışa bilmək imkanı    
  • Ezamiyyənin nəzərdə tutulması

İş təcrübəsi: Korporativ müştərilərə IT sahədə satış və ya xidmət sifarişlərinin və həllərinin idarə olunması sahəsində 3-5 il iş təcrübəsi
İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

 

CV-nizi bizə göndərin:

Elektrik mühəndisi

 

Şöbə: Texnologiyalar departamenti/ Data Mərkəzinin infrastrukturuna dəstək şöbəsi
Şəhər: Yevlax 
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
  • Soyutma sistemləri haqqında anlayış
  • Transformator, generator, UPS, chilleri bir sistem formasında işlətmə qaydaları
  • Elektrik qurğularının və enerji avadanlıqlarının qurulması, istismarı qaydaları
  • Yüksək və aşağı gərginlikli bir xətli elektrik diaqramını oxuya bilmə
  • BMS, PMS, DMS, PLC sistemləri haqqında təməl bilgilər
  • Access control, video müşahidə sistemlərinin planını oxuya bilmə və işləmə qaydaları
  • Müxtəlif növ elektrik, siqnal və xəbərləşmə kabellərin istismar qaydaları
  • Elektrik qurğularında baş verə biləcək qəzaların aradan qaldırılması planı
  • Problemləri həll edə bilmə və qərar vermə qabiliyyətinə malik olma
  • Məsuliyyətli, intizamlı və stress vəziyyətinə davamlı          
  • Komandada işləmə bacarığına malik olma 
Vəzifə öhdəlikləri: 
  • İstifadə olunan avadanlıqların normal və təhlükəsiz  işləməsinin təmin  edilməsi
  • Periodik plan əsasında texniki baxışların aparılması
  • Müəssisənin elektrik təchizatı sistemlərinin və onların qəzasız istismarının təşkili
  • Servis şirkətlərinin işinə nəzarət və aktların qəbulu
  • Soyutma və havalandırma sistemlərinin dayanıqlı və qəzasız istismarının təşkili
  • Ofis daxili elektrik problemlərinin həll olunması
  • İşıqlanmanın quraşdırılması
  • Yeni müştərilər üçün ethernet və optik xətlərin çəkilməsi 
Təhsili:
  • Elektrik və ya avtomatika mühəndisliyi sahəsində ali təhsil 
Dil bilikləri: 
  • Azərbaycan və ingilis (intermediate), rus (arzu olunan)
İş təcrübəsi: 
  • Elektrik sahəsində 1-3 il 
İş qrafiki: 
  • Növbəli iş rejimi

CV-nizi bizə göndərin:

Xidmət Əməliyyatları Mərkəzinin operatoru

Şöbə: Texnologiyalar departamenti/ Xidmət Əməliyyatları Mərkəzi

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Əsas şəbəkələr, transmissiya, transport avadanlıqları haqqında texniki biliyə malik olmaq;
  • Şəbəkə texnologiyaları haqqında anlayış,
  • Şəbəkə protokolları ilə işləmə təcrübəsi;
  • VMWare Mobile Device Management, HP OpenView ServiceDesk kimi tətbiq sistemləri haqqında biliklər;
  • Kompüter, hardware avadanlıqlarının  işləmə mexanizmini yüksək səviyyədə bilmə və problem yaşandığı anda effektiv, səmərəli şəkildə nasazlıqları aradan qaldırmaq bacarığı;
  • Ms Exchange Server, DNS, DHCP, Active Directory, GPO, FTP, SNMP • SMTP, HTTP, HTTPS, SSH;
  • MS Office haqqında məlumat ;
  • CCNA sertifikatları üzrə texniki biliyə, təcrübəyə və bacarığa malik olmaq;
  • Şirkətdaxili prosesləri oxumaq, izləmək və öz təkliflərini ifadə etmək bacarığı;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şəbəkə Əməliyyatları Mərkəzi üzrə baş vermiş hadisələrin və qəza siqnallarının idarə edilməsi, müvafiq proses və əməliyyat tədbirləri vasitəsilə şəbəkələrin dayanıqlığının təmin edilməsi, o cümlədən qəza hallarının nəzarətə götürülməsi və həll edilməsi;
  • Şəbəkə üzrə baş vermiş hadisələri təhlil edərək təsir səviyyəsinin müəyyən edilməsi,  müəyyən edilmiş qəza prioriteti əsasında dəstək sənədləşməsinin (trouble ticket) aparılması və problemin təhlili üçün icraçıya yönləndirilməsi;
  • İnteraktiv ünsiyyət, komanda şəklində çalışmaq qabiliyyəti və sənədlərin idarəolunması prosesləri vasitəsi ilə iş prosesinin təşkili;
  • Şəbəkə avadınlıqlarının monitorinqi;
  • Şəbəkədə və avadınlıqlarda baş verən alarm, nasazlıqları Layer1 səviyyəsində araşdırmaq;
  • Müştərilərdən daxil olan sorğuları qəbul etmək;
  • Müştərilərə ilkin texniki dəstək;

Təhsili:

  • Telekommunikasiya/İT sahəsində ali

Yaş həddi:

  • 20-30 yaş

Dil bilikləri:

  • azərbaycan, rus və ya ingilis dili (texniki səviyyədə)

İş təcrübəsi:

  • Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi

İş rejimi:

  • çoxnövbəli 24/7

CV-nizi bizə göndərin:

Mühəndis

Şöbə: Texnologiyalar departament/ Xidmət əməliyyatları Mərkəzi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şəbəkə Əməliyyatları Mərkəzi üzrə baş vermiş hadisələrin və qəza siqnallarının idarə edilməsi, müvafiq proses və əməliyyat tədbirləri vasitəsilə şəbəkələrin dayanıqlığının təmin edilməsi, o cümlədən qəza hallarının nəzarətə götürülməsi və həll edilməsi;
  • Şəbəkə üzrə baş vermiş hadisələri təhlil edərək təsir səviyyəsinin müəyyən edilməsi, müəyyən edilmiş qəza prioriteti əsasında dəstək sənədləşməsinin (trouble ticket) aparılması və problemin təhlili üçün icraçıya yönləndirilməsi;
  • İnteraktiv ünsiyyət, komanda şəklində çalışmaq qabiliyyəti və sənədlərin idarəolunması prosesləri vasitəsilə ilə iş prosesinin təşkili;
  • Şəbəkə avadanlıqlarının monitorinqi;
  • Şəbəkə və avandanlıqlarda baş verən alarm, nasazlıqları Layer1 səviyyəsində araşdırmaq;
  • Müştərilərdən daxil olan sorğuları qəbul etmək;
  • Müştərilərə ilkin texniki dəstək

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Əsas şəbəkələr, transmissiya, transport avadanlıqları haqqında texniki biliyə malik olmaq;
  • Şəbəkə texnologiyaları haqqında anlayış;
  • Şəbəkə protokolları ilə işləmə təcrübəsi
  • VMware Mobile Device Management, HP OpenView ServiceDesk kimi tətbiq sistemləri haqqında bililər;
  • Kompüter, hardware avadanlıqlarının işləmə mexanizmini yüksək səviyyədə bilmə və problem yaşandığı anda effektiv, səmərəli şəkildə nasazlıqları aradan qaldırmaq bacarığı;
  • MS Exchange Server, DNS, DHCP, Active Directory, GPO, FTP, SNMP, SMTP, HTTP, HTTPS, SSH;
  • MS Office haqqında məlumat;
  • CCNA sertifikatları üzrə texniki biliyə, təcrübəyə və bacarığa malik olmaq;
  • Şirkət daxili prosesləri oxumaq, izləmək və öz təkliflərini ifadə etmək bacarığı.

Təhsil:

  • Ali

Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus və ya ingilis  dili arzu olunandır.

İş təcrübəsi: Minimum 1  ilədək iş təcrübəsi

Xüsusi tələblər:

  • Elektrik və soyutma sistemləri haqqında bilikləri olan müsbət qarşılanır;
  • Çevikilik və anında problemə reaksiya verə bilmək qabiliyyəti.

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.

CV-nizi bizə göndərin:

Database administratoru

Şöbə: Texnologiyalar departamenti/ Proqram təminatının inkişafı şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:

  • Postgresql, MySql, Mongodb verilənlər bazaları üzrə biliklər;
  • Məlumat bazalarının klasterizasiyası, replikasiyası və dizayn qurulması;
  • SQL və NoSQL sorğuların yazılması və analizi;
  • Məlumat bazalarının ehtiyat nüsxələrinin alınması və bu nüsxələrdə geri qaytarılması;
  • Verilən tapşırığa adaptasiya olma və sərbəst araşdırma;

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Bazar tələbatlarına və trendlərə uyğunluq;
  • Komanda işi və əməkdaşlıq;
  • Texniki/peşəkar biliklər və bacarıqlar;
  • Təhlil əsasında qərar vermə

Təhsil: Ali

Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus və ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir
İş təcrübəsi: 2-3 il iş təcrübəsi
Xüsusi tələblər:Oracle, Redis, və Elasticsearch üzrə biliklər arzu olunandır.
İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik

CV-nizi bizə göndərin:

Mühəndis

Şöbə: Beynəlxalq trafikin idarəedilməsi departamenti/ Qanunsuz trafikə qarşı mübarizə şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri

  • Fraud analizləri;
  • Qanunsuz trafik analizi;
  • Mobil operatorlar və aidiyyəti qurumlarla əməkdaşlıq;
  • Günlük, aylıq, illik hesabatların hazırlanması;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqların icrası ;

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • MS Office bilikləri (Excel və PP yaxşı səviyyədə)
  • GSM bilikləri
  • Yüksək analitik düşüncə;
  • Diqqətcillik və punktuallıq ;
  • Qərarvermə və problem həlletmə bacarığı;
  • Dəyişikliklərə uyğunlaşmaq;
  • İşə bağlılıq və inam yaratmaq

Təhsil:

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyazi təhsilə üstünlük verilir)

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan dili, rus və ya ingilis dilləri arzu olunandır.

İş təcrübəsi:

  • 1-3 il iş təcrübəsi

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik

CV-nizi bizə göndərin:

Məhsul və xidmətlər üzrə aparıcı mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/Marketinq şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri

  • Bulud məhsulları üzrə bazar məlumatlarını əldə edib araşdıraraq müştəri ehtiyacları və istəklərini müəyyənləşdirmək.;
  • Bazarda yerini tutan və rəqabətə davamlı olmasına imkan verən məhsullar yaratmaq və artırmaq;
  • Bir sıra müxtəlif amillərə və istifadələrə görə məhsul spesifikasiyalarının müəyyənləşdirilməsi;
  • İnkişafda olan məhsullar üçün prototiplər hazırlayaraq istehsal və dizayn fəaliyyətlərinə dəstək;
  • Məhsulların həyat qabiliyyətli və rəqabətli olmasını təmin etmək üçün bazar araşdırması materiallarına və satış məlumatlarına müraciət etmək;
  • Məhsul inkişafının ilkin mərhələsini, eləcə də məhsulun yaradılması, idarə olunması və sənədləşdirilməsi ilə bağlı tələb və nəticələri formalaşdırmaq və idarə etmək;
  • Növbəti mərhələyə keçmədən əvvəl layihə qrupu və rəhbərliyi tərəfindən qiymətləndirmə üçün təklif və dizaynların təqdim edilməsi;
  • Yeni məhsul, proqram və layihələrin uyğun istifadə qaydalarının hazırlanması;
  • Yeni məhsullar haqqında təlim materiallarının hazırlanması.

 Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Bulud platformaların brend və məhsulları barədə məlumatlı olmaq;
  • Bulud məhsullarının növləri barədə dərin bilik və təsəvvürə malik olmaq;
  • Bulud texnologiyaları sahəsində  müştərilərlə iş üzrə biznes stimulları barədə məlumatlı olmaq;
  • Məhsulun dizayn edilməsi bacarıqlarına sahib olmalı və məhsul komponentləri ilə materialların həm funksional, həm də estetik cəhətdən birlikdə işləmə prinsiplərini anlamalı;
  • Vaxtın idarə olunması bacarıqları.

Təhsil:

  • Marketinq və ya biznes sahəsində bakalavr dərəcəsi

     (Texniki təhsili olan namizədə üstünlük verilir)

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilməli, rus dilini bilənlərə üstünlük verilir;
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel və PowerPoint) sərbəst işləmə bacarığı;
  • Microsoft Project kimi proqramları bilənlərə üstünlük verilir

Müəyyən sahələrdə peşəkarlıq (dərəcələri):

  • B2B və B2C arenası çərçivəsində əsas bulud platformaların və İaaS, PaaS,SaaS üzrə dərin biliklər

İş təcrübəsi:

  • İT sənayesində minimum 3 illik təcrübə;
  • Bulud Məhsul və Xidmət istehsalçısı və ya əlaqəli bir sahədə 2-3 illik təcrübə

Xüsusi tələblər:

  • AWS, Azure, DigitalOcean platformalarında  məhsullar barəsində və  praktik tətbiqdə təcrübəsinə malik olmaq;
  • Qeyd olunan proqramlar və texnologiyalar üzrə əsas biliklər (OpenStack,VMware,Windows, Linux, WAN, LAN, OSI model, LoadBalancing, Relational və Non-Relational DataBase);
  • Əlavə iş saatlarında rahat çalışa bilmək imkanı

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

 

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik

 

CV-nizi bizə göndərin:

Məhsul və xidmətlər üzrə mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/Marketinq şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri

  • Bulud məhsulları üzrə bazar məlumatlarını əldə edib araşdıraraq müştəri ehtiyacları və istəklərini müəyyənləşdirmək;
  • Bazarda yerini tutan və rəqabətə davamlı olmasına imkan verən məhsullar yaratmaq və artırmaq;
  • Bir sıra müxtəlif amillərə və istifadələrə görə məhsul spesifikasiyalarının müəyyənləşdirilməsi;
  • İnkişafda olan məhsullar üçün prototiplər hazırlayaraq istehsal və dizayn fəaliyyətlərinə dəstək;
  • Məhsulların həyat qabiliyyətli və rəqabətli olmasını təmin etmək üçün bazar araşdırması materiallarına və satış məlumatlarına müraciət etmək;
  • Məhsul inkişafının ilkin mərhələsini, eləcə də məhsulun yaradılması, idarə olunması və sənədləşdirilməsi ilə bağlı tələb və nəticələri formalaşdırmaq və idarə etmək;
  • Yeni məhsul, proqram və layihələrin uyğun istifadə qaydalarının hazırlanması;
  • Yeni məhsullar haqqında təlim materiallarının hazırlanması

 Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Bulud platformaların brend və məhsulları barədə məlumatlı olmaq;
  • Bulud məhsullarının növləri barədə dərin bilik və təsəvvürə malik olmaq;
  • Bulud texnologiyaları sahəsində  müştərilərlə iş üzrə biznes stimulları barədə məlumatlı olmaq;
  • Məhsulun dizayn edilməsi bacarıqlarına sahib olmalı və məhsul komponentləri ilə materialların həm funksional, həm də estetik cəhətdən birlikdə işləmə prinsiplərini anlamalı;
  • Vaxtın idarə olunması bacarıqları.

Təhsil:

  • Marketinq və ya biznes sahəsində bakalavr dərəcəsi

     (Texniki təhsili olan namizədə üstünlük verilir)

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilməli, rus dilini bilənlərə üstünlük verilir
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel və PowerPoint) sərbəst işləmə bacarığı
  • Microsoft Project kimi proqramları bilənlərə üstünlük verilir

Müəyyən sahələrdə peşəkarlıq (dərəcələri):

  • B2B və B2C arenası çərçivəsində əsas bulud platformaların və İaaS,PaaS,SaaS üzrə dərin biliklər

Xüsusi tələblər:

  • AWS, Azure, DigitalOcean platformalarında  məhsullar barəsində və  praktik tətbiqdə təcrübəsinə malik olmaq.
  • Əlavə iş saatlarında rahat çalışa bilmək imkanı

İş təcrübəsi:

  • İT sənayesində minimum 1 illik təcrübə
  • Bulud Məhsul və Xidmət istehsalçısı və ya əlaqəli bir sahədə təcrübə.

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

 

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik

 

CV-nizi bizə göndərin:

Tədbirlər üzrə mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/Korporativ kommunikasiyalar şöbəsi/ Marketinq kommunikasiyaları sektoru

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Tədbirlər planına rəhbərlik etmək və həyata keçirmək
  • Hər bir idarə olunan layihə üzrə mühüm kritik vaxt və prioritetləri hazırlamaq, dəstəkləmək və vaxtından əvvəl məlumat vermək
  • Faktiki sənədlər, proqram icmalı, logistika tələbləri, cavab planlaşdırması və proqramın qüsursuz çatdırılmasını təmin etmək üçün qrafik
  • Xərclərin azaldılması üçün kreativ ideyalardan istifadə edərək qarşıya qoyulan məqsədlərə nail olmaqla proqram büdcəsini əldə saxlamaq və idarə etmək
  • Fasiləsiz olaraq effektivliyin artırılması üçün tövsiyələr vermək və tədbirlərin uğurlarını möhkəmləndirmək üçün təkliflər irəli sürmək
  • Tədbirlər barədə hesabat hazırlamaq

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil (Marketinq təhsili əlavə üstünlükdür)
  • Kreativ düşünmə tərzinə malik olmaq
  • Güclü kommunikasiya bacarığı
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel and PowerPoint) sərbəst işləmə bacarığı
  • Microsoft Project kimi proqramlarda işləmək bacarığına üstünlük verilir
  • Komandada işləmə bacarığı
  • Problemləri həll etmək bacarığı
  • Vaxtın idarə olunması bacarıqları
  • Stressə davamlılıq

Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilməli, rus dilini bilənlərə üstünlük verilir

İş təcrübəsi:

  • Qeyd olunan vəzifə və öhdəliklərlə bağlı ən azı 1 illik təcrübə (tədbirlərin planlaşdırılmasına diqqət yetirilməklə)

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.

CV-nizi bizə göndərin:

Back-End Tester

Şöbə: Texnologiyalar departamentinin  / Proqram təminatının inkişafı şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri

  • Java dili üzrə biliklər, digər proqramlaşdırma dilləri üzrə biliklər arzu olunandır;
  • JUnit, Mockito, TestNG, Spring test kitabxanaları və “framework”-ləri üzrə  biliklər;
  • Postman üzərindən APİ testlərin yazılması;
  • OOP konsepsiyasını anlamaq, FP azru ediləndi;
  • Testlər üçün skriptlərin yazılması;
  • Testlərin avtomatlaşdırılması;
  • Git version control sistemi ilə işləmə bacarığı.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Texniki/peşəkar biliklər və bacarıqlar;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Yeni texnologiyaların öyrənilməsində maraqlı olmaq.

Təhsil:

  • Ali təhsil (İnformasiya texnologiyaları, İnformasiya sistemləri, Kompüter elmləri, Avtomatlaşdırılmış sistemlər və Riyaziyyat sahəsində bakalavr dərəcəsi)

Müəyyən sahələrdə peşəkarlıq (dərəcələri):

  • Sistem administratorluğu və proqramlaşdırma sahəsi

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan və ingilis (texniki), rus (arzu olunan)

İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi

 

CV-nizi bizə göndərin:

Back-End Developer

Şöbə: Texnologiyalar departamentinin  / Proqram təminatının inkişafı şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri

  • Java dili üzrə biliklər, digər proqramlaşdırma dilləri üzrə biliklər arzu olunandır;
  • RESTful, MVC və digər arxitektur stillər ilə tanışlıq;
  • OOP konsepsiyasını anlamaq, FP azru ediləndi;
  • Postgresql, MySQL verilənlər bazası üzrə biliklər, NoSQL azru ediləndi;
  • Git version control sistemi ilə işləmə bacarıqı.;
  • Qurulmuş arxitektura əsasında proqram təminatının hazırlanması;
  • Mövcud proyektə əlavə modulların yazılması və texniki dəstəyin göstərilməsi;
  • Proqram təminatı layihələrinin analizi və arxitekturasının hazırlanması mərhələsində iştirak etmək;
  • Mövcud proqram təminatında optimizasiya işlərinin aparılması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Texniki/peşəkar biliklər və bacarıqlar;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Yeni texnologiyaların öyrənilməsində maraqlı olmaq.  

Təhsil:

  • Ali təhsil (İnformasiya texnologiyaları, İnformasiya sistemləri, Kompüter elmləri, Avtomatlaşdırılmış sistemlər və Riyaziyyat sahəsində bakalavr dərəcəsi)

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan və ingilis (texniki), rus (arzu olunan)

İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi

CV-nizi bizə göndərin:

DevOps mühəndis

Şöbə: Texnologiyalar departamentinin  / Proqram təminatının inkişafı şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri

  • Scripting dillərindən biri üzrə biliklər (Bash, Python);
  • Kubernetes və Docker üzrə dərin biliklər;
  • Istio üzrə biliklər, Linkerd və Consul üzrə biliklər azru ediləndi;
  • Proqram təminatının yerləşdirilməsi üçün Octopus, Teamcity avtomatlaşdırma ələtləri üzrə biliklər, Jenkins üzrə biliklər arzu ediləndi;
  • Təməl şəbəkə bilikləri;
  • Git version control sistemi ilə işləmə bacarığı;
  • Proqram təminatı layihələrinin analizi və arxitekturasının hazırlanması mərhələsində iştirak etmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Yeni texnologiyaların öyrənilməsində maraqlı olmaq.

Təhsil:

  • Ali təhsil (İnformasiya texnologiyaları, İnformasiya sistemləri, Kompüter elmləri, Avtomatlaşdırılmış sistemlər və Riyaziyyat sahəsində bakalavr dərəcəsi)

Müəyyən sahələrdə peşəkarlıq (dərəcələri):

  • Sistem administratorluğu və proqramlaşdırma sahəsi

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan və ingilis (texniki), rus (arzu olunan)

İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi

CV-nizi bizə göndərin:

Front-End Tester

Şöbə: Texnologiyalar departamentinin  / Proqram təminatının inkişafı şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri

  • Javascript dili üzrə biliklər;
  • Jasmine, Mocha, Chai, Needle, expect.js, should.js, WebDriver.io, TestCafe, Selenium kitabxanaları və “framework”-ləri üzrə  biliklər;
  • OOP konsepsiyasını anlamaq, FP azru ediləndi;
  • Testlərin avtomatlaşdırılması;
  • Git version control sistemi ilə işləmə bacarığı.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Yeni texnologiyaların öyrənilməsində maraqlı olmaq.

Təhsil:

  • Ali təhsil (İnformasiya texnologiyaları, İnformasiya sistemləri, Kompüter elmləri, Avtomatlaşdırılmış sistemlər və Riyaziyyat sahəsində bakalavr dərəcəsi)

Müəyyən sahələrdə peşəkarlıq (dərəcələri):

  • Sistem administratorluğu və proqramlaşdırma sahəsi

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan və ingilis (texniki), rus (arzu olunan)

İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi

CV-nizi bizə göndərin: