Departament: Kommersiya departamenti/Marketinq şöbəsi/Rəqəmsal marketinq bölməsi

zifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin biznes hədəflərinə çatmaq üçün rəqəmsal marketinq fəaliyyətini həyata keçirmək;
  • Məhsulların tanıtımını və satışların artırılması üçün SMM, Email, Push bildirişləri, Youtube və digər rəqəmsal kanalların idarə edilməsi;
  • Sosial media platformalarında məzmun kalendarların təyinatı üzrə qurulması;
  • Sosial media platformalarında hədəflənmə (targeting);
  • Email marketing kampaniyalarının qurulması və davamlı optimizasiyası;
  • Push bildirişləri marketinqin həyata keçirilməsi;
  • Hər bir kampaniyanın müvəffəqiyyətini ölçmək üçün ən yaxşı təcrübələrin araşdırıb təhlil edilməsi və daha sonra bu məlumatların gələcək kampaniyaların doğru planlamasında tətbiqi;
  • Müxtəlif rəqəmsal kanallar üzrə A/B testlərin tətbiq edilməsi;
  • Məhsullar üzrə düzgün hədəflənmə və kommunikasiya edilməsi üçün Məhsul və xidmətlər şöbəsi ilə sıx əməkdaşlığın edilməsi;
  • Kontentin doğru çağırış etməsindən əmin olunması üçün məzmun üzrə mütəxəssis, və dizaynerlərlə koordinasiyanın aparılması;
  • ROI ve ROAS göstəricilərini artırmaq və sənayedəki son tendensiyaları əks etdirmək üçün optimizasiya işlərini təmin etmək.

Tələb olunun biliklər:

  • Ali təhsil (Marketinq, İqtisadiyyat, Biznesin təşkili üzrə təhsil arzuolunandır);
  • Meta Business Suite, Meta Ads, Meta Pixel, Linkedin, Linkedin Ads, Google Analytics GTM, Mailchimp, Semrush üzrə biliklər
  • Rəqəmsal marketinq, SMM üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi
  • Rəqəmsal platformalarda (Meta, Linkedin, Youtube) sərbəst işləmə bacarığı
  • Ofis proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
  • Azərbaycan və ingilis dilləri sərbəst; rus dili (arzuolunan)
  • Ünsiyyət və təqdimat bacarıqları
  • Strateji düşünmək və problemləri həll etmək qabiliyyəti

Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, career@azintelecom.az e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

CV göndər