Vakansiya: Mühəndis

Departament: Əməliyyatlar departamenti, Sertifikatlaşma üzrə Sınaq laboratoriyası

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Daxil olan sertifikatlaşdırma sifarişləri əsasında telekommunikasiya vasitələrinin və qurğularının uyğunluğunun qiymətləndirilməsi və müvafiq sənədləşmənin yerinə yetirilməsi;
  • Sertifikatların Akkreditasiya orqanı olan AZAK-ın müvafiq reyestrinə (proqram təminatına) işlənilməsi və sertifikat skanlarının aylıq təqdim olunması;
  • Sertifikat layihələrinin RİNN tərəfindən ekspertizasının həyata keçirilməsi məqsədilə müvafiq işlərin görülməsi;
  • Elektron sənəd dövriyyəsi (AzDoc) və Sertapp proqramı (sertifikatlaşdırma üzrə daxili proqram təminatı) ilə işləmə bacarığı;
  • Təsdiq olunmuş sertifikatların xüsusi nömrələnmiş blanklara çap olunması;
  • Sertifikatlaşdırma üzrə hazırlanmış sənədlərin qovluqlara tikilməsi, jurnalların doldurulması və arxivlənməsi;
  • Şöbəyə nazirlik və digər qurumlar tərəfindən daxil olan məktubların cavablandırılması, mətnlərin hazırlanmasına dəstəyin göstərilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil;
  • Sertifikatlaşdırmaya dair normativ hüquqi aktları bilməli;
  • Sənədləşmə işinin aparılması üzrə təcrübə;
  • Telekommunikasiya sahəsinə dair biliklər;
  • 1-3 il iş təcrübəsi;
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
  • Azərbaycan dili; ingilis və ya rus dili sərbəst;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı.

Vakansiya: Mühəndis

Departament: Əməliyyatlar departamenti, Sertifikatlaşma üzrə Sınaq laboratoriyası

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Daxil olan sertifikatlaşdırma sifarişləri əsasında telekommunikasiya vasitələrinin və qurğularının uyğunluğunun qiymətləndirilməsi və müvafiq sənədləşmənin yerinə yetirilməsi;
  • Sertifikatların Akkreditasiya orqanı olan AZAK-ın müvafiq reyestrinə (proqram təminatına) işlənilməsi və sertifikat skanlarının aylıq təqdim olunması;
  • Sertifikat layihələrinin RİNN tərəfindən ekspertizasının həyata keçirilməsi məqsədilə müvafiq işlərin görülməsi;
  • Elektron sənəd dövriyyəsi (AzDoc) və Sertapp proqramı (sertifikatlaşdırma üzrə daxili proqram təminatı) ilə işləmə bacarığı;
  • Təsdiq olunmuş sertifikatların xüsusi nömrələnmiş blanklara çap olunması;
  • Sertifikatlaşdırma üzrə hazırlanmış sənədlərin qovluqlara tikilməsi, jurnalların doldurulması və arxivlənməsi;
  • Şöbəyə nazirlik və digər qurumlar tərəfindən daxil olan məktubların cavablandırılması, mətnlərin hazırlanmasına dəstəyin göstərilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil;
  • Sertifikatlaşdırmaya dair normativ hüquqi aktları bilməli;
  • Sənədləşmə işinin aparılması üzrə təcrübə;
  • Telekommunikasiya sahəsinə dair biliklər;
  • 1-3 il iş təcrübəsi;
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
  • Azərbaycan dili; ingilis və ya rus dili sərbəst;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı.
Mövcud
vakansiyalar
Azintelekom şirkətinin aktiv vakansiyalar siyahısı
Vakansiyalar üzrə
müraciət forması
Formanı dolduraraq CV-nizi bizə göndərin
İdeyanız var?
İnformasiya texnologiyalarına aid maraqlı ideya və ya təkliflərinizi bizimlə bölüşün

Mövcud vakansiyalar

    CV göndər

    Öz ideyanı bölüş